-
ANDRYSOVÁ, P., MARTINCOVÁ, J. ET AL. Profesní kontext sociální pedagogiky: Motivace studentů k výkonu.. Zlín: Academia centrum, 2014.
-
ERIKSEN T., H. Etnicita a nacionalismus. Praha: Slon, 2012.
-
ERIKSSON, L., & WINMAN, T. Learning to Fly: Social Pedagogy in a Contemporary Society. Gothenburg: Bokforlaget Daidalos, 2010.
-
FISCHER, S., ŠKODA, J. Sociální patologie. Závažné sociálně patologické jevy, příčiny, prevence, možnosti řešení. 2.. Praha: Grada, 2014.
-
GADAMER, H.-G. Pravda a metoda I: nárys filosofické hermeneutiky. Praha: Triáda, 2010.
-
GUSTAVSSON, A., HERMANSSON, H.-E., HÄMÄLÄINEN, J. Perspectives and Theory in Social Pedagogy.. Gothenburg: Daidalos, 2003.
-
HARRINGTON, A. Moderní sociální teorie: základní témata a myšlenkové proudy. Praha: Portál, 2008.
-
HLADÍK, J. Multikulturní kompetence studentů pomáhajících profesí.. Zlín: UTB, 2014.
-
KORNBECK, J., ROSENDAL JENSEN, N. The diversity of social pedagogy in Europe. Bremen: Europäischer Hochschulverlag, 2009.
-
PATTISON, S., M. ROBSON, A. BEYNON. The handbook of counselling children and young people. Los Angeles: SAGE, 2015.
-
PROCHÁZKA, M. Sociální pedagogika. Praha: Grada, 2012.
-
SOUKUP, V. Antropologie. Teorie člověka a kultury. Praha: Portál, 2011.
-
STEPHENS, P. Social Pedagogy: Heart and Head. Europaeischer Hochschulverlag, 2013.
-
STORO, J. Practical social pedagogy.. Policy Press,, 2013.
-
YOUNG, I., M. Proti útlaku a nadvládě: transnacionální výzvy politické a feministické teorii.. Praha: Filosofia, nakladatelství Filosofického ústavu AV ČR, 2010.
|