-
BOOTH, Tony a Mel AINSCOW. Index for inclucion: developing learning and participation in schools. Centre for Studies on Inklusive Education, 2011.
-
KALEJA, Martin. (Ne)připravený pedagog a žák z prostředí sociální exkluze. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik, 2015.
-
KOL. AUT. Bedekr sociálním znevýhodněním pro učitele základní školy. Plzeň: ZČU, 2011. ISBN 978-80-261-0053-9.
-
KOL. AUT. Katalog podpůrných opatření pro žáky se sociálním znevýhodněním. Olomouc: UPOL, 2015.
-
SVOBODA, Z., MORVAYOVÁ, P. a kol. Schola Excludus. Ústí n. L.: PF UJEP, 2010. ISBN 978-80-7414-221-5..
-
THOMPSON, Ian. Tackling Social Disadvantage Through Teacher Education.. St. Albans: Critical Publishing, 2017.
|