-
BELZ, H. - SIEGRIST, M. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení. Praha, 2001. ISBN 80-7178-479-6.
-
KAST-ZAHN, A. Jak společně s dětmi zvládat výchovné krize. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1557-2.
-
KELEMAN, S. Ztělesněná zkušenost.. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-664-3.
-
KOLÁŘ, M. Bolest šikanování. 2. doplň. vyd.. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-014-3.
-
KOMÁRKOVÁ, R. - SLAMĚNÍK, I. - VÝROST, J. (eds.). Aplikovaná sociální psychologie III. Sociálně psychologický výcvik.. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-0180-4.
-
KOPŘIVA, P.; NOVÁČKOVÁ, J.; et. al. Respektovat a být respektován. Kroměříž: Spirála, 2007. ISBN 80-901873-7-4.
-
KYRIACOU, Ch. Řešení výchovných problémů ve škole. 1. vyd.. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7178-945-3.
-
MICHALOVÁ, Z. Edukace žáků s problémovým chováním, poruchami adaptace, poruchami chování a emocí.. Liberec: TU v Liberci, 2011. ISBN 978-80-7372-719-2.
-
ONDRÁČEK, P. Františku, přestaň konečně zlobit, nebo... Praha: ISV, 2003. ISBN 80-86642-18-6.
-
PELÁNEK, R. Zážitkové výukové programy.. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367.
-
Říčan, P. Agresivita a šikana mezi dětmi.. Praha: Portál, 1995. ISBN 80-7178-049-9.
-
SHEEDY-KURCINKA, M. Problémové dítě v rodině a ve škole.. Praha: Portál, 1998. ISBN 80-7178-174-6.
-
VITÁSKOVÁ, K. Etopedie. Vybrané okruhy etopedické problematiky. Ostrava: OU, 2005. ISBN 80-7368-123-4.
|