-
BOOTH, Tony a Mel AINSCOW. Index for inclucion: developing learning and participation in schools. Third edition.. Centre for Studies on Inclusive Education, 211. ISBN ISBN 978-18720016.
-
KALEJA, Martin. (Ne)připravený pedagog a žák z prostředí sociální exkluze.. Opava: Slezská Univerzita v Opavě, 2015. ISBN 978-80-7510-191-4.
-
KOL. AUT. Bedekr sociálním znevýhodněním pro učitele střední školy. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2011. ISBN 978-80-261-0054-6.
-
KOL. AUT. Katalog podpůrných opatření pro žáky se sociálním znevýhodněním. Dostupné na: http://katalogpo.upol.cz/socialni-znevyhodneni/uvod-6/. Olomouc: UPOL, 2015.
-
SVOBODA, Zdeněk., MORVAYOVÁ, Petra a kol. Schola Excludus.. Ústí n.L.: PF UJEP, 2010. ISBN 978-80-7414- 221-.
-
SVOBODA, Zdeněk. Sociální vyloučení a jeho dopad do vzdělávání. Studijní opora. (volně dostupná na webových stránkách KSSP PF UJEP). Ústí nad Labem: PF UJEP, 2017.
-
THOMPSON, Ian. Tackling Social Disadvantage Through Teacher Education.. St. Albans: Critical Publishing, Ltd., 2017. ISBN 978-1-912096-61-9.
-
VÁGNEROVÁ, Marie., ŠTECH, Stanislav., HADJ-MOUSSOVÁ, Zuzana. Psychologie handicapu.. Praha: Karolinum, 2004. ISBN . ISBN 80-7184-92.
|