The content focus of Project Practice is on pedagogical work with pupils at the 1st stage of primary school. The aim of continuous practice is to build on and develop the experience gained in previous practices towards independent management of the entire educational process, from preparation, through motivation, implementation, fixation, to the evaluation of teaching results.
|
-
BRANDENBURG, Robyn, ed. et al. Teacher education: innovation, intervention and impact. Singapore: Springer, 2016. ISBN 978-981-10-0784-2.
-
GULOVÁ, Lenka, ed. Studentské profesní praxe ? multikulturní lekce ve školách a v dalších institucích: výukové materiály. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2015. ISBN 978-80-210-8119-2.
-
LOJDOVÁ, Kateřina et al. Determinanty účinnosti učitelských praxí. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2016. ISBN 978-80-210-8132-1.
-
SPILKOVÁ, Vladimíra a kol. Klinická škola a její role ve vzdělávání učitelů. [Praha]: Retida spol. s r.o., 2015. ISBN 978-80-260-9405-0.
-
STROUHAL, Martin, ed. Učit se být učitelem: k vybraným problémům učitelského vzdělávání. První vydání. Praha: Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2016. ISBN 978-80-246-3465-4.
|