-
GARDOŠOVÁ, J., DUJKOVÁ, L. A KOL. Vzdělávací program Začít spolu.. Praha: Portál, 2012.
-
HAVLÍNOVÁ, M., VENCÁLKOVÁ, E. Kurikulum podpory zdraví v mateřské škole.. Praha: Portál, 2006.
-
KASPER, T., KASPEROVÁ, D. Dějiny pedagogiky. Praha: Grada, 2008.
-
KOVALIKOVÁ, S. Integrovaná tematická výuka. Kroměříž, Spirála, 1995.
-
Pecháčková, Y., Václavík, V. Alternativní edukační koncepce v současné pedagogické praxi.. UHK Gaudeamus, 2014.
-
Průcha, J. Alternativní školy a inovace ve vzdělávání.. Praha: Portál, 2004.
-
PRŮCHA, J., KOŤÁTKOVÁ, S. Předškolní pedagogka. Praha, Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0495-4.
-
RÝDL, K. Inovace školských systémů. Praha: ISV, 2003. ISBN 80-86642-17-8.
-
Rýdl, K. Peter Petersen a pedagogika jenského plánu.. Praha. ISV nakladatelství, 2001.
-
Singule, F. Současné pedagogické směry a jejich psychologické souvislosti.. Praha: SNP, 1992.
-
SVOBODOVÁ, J. A KOL. Výběr z reformních i současných edukačních koncepcí. Brno: MSD, 2007.
|