-
Brtnová Čepičková, I. Projektová výuka v MŠ. In. Kapitoly z předškolní pedagogiky III.. Ústí nad Labem: PF UJEP, 2017.
-
Burešová, K. (ed.). Učíme se v zahradě.. Kněžíce: Chaloupky, 2007.
-
ČINČERA, J. Environmentální výchovy: od cílů k prostředkům. Brno: Paido, 2007. ISBN 978-80-7315-147-8.
-
Daniš, P. Děti venku v přírodě: ohrožený druh?. Praha: MŽP, 2017.
-
Dostál, J. Učební pomůcky a zásada názornosti. Olomouc: Votobia, 2008.
-
GARDOŠOVÁ, J.; DUJKOVÁ, L. a kol. Vzdělávací program Začít spolu: metodický průvodce pro předškolní vzdělávání.. Praha: Portál, 2003.
-
Jančaříková, K. Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání.. Praha: Raabe, 2017.
-
Jančaříková, K. Didaktické přístupy k přírodovědnému vzdělávání předškolních dětí a mladších žáků.. Praha: PedF UK, 2019.
-
Rejchrtová, A a kol. Metody a aktivity dramatické výchovy v předškolním vzdělávání.. Praha Raabe, 2019.
-
Tveďochová, D. a kol. Malé příběhy o velkých věcech.. Praha: Raabe, 2017.
|