-
Burešová, K. (ed.). Učíme se v zahradě.. Kněžíce: Chaloupky, 2007.
-
ČINČERA, J. Environmentální výchovy: od cílů k prostředkům. Brno: Paido, 2007. ISBN 978-80-7315-147-8.
-
Daniš, P. Děti venku v přírodě: ohrožený druh?. Praha: MŽP, 2017.
-
Jančaříková, K. Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání.. Praha: Raabe, 2017.
-
Jančaříková, K. Didaktické přístupy k přírodovědnému vzdělávání předškolních dětí a mladších žáků.. Praha: PedF UK, 2019.
-
Jančaříková, K., Mazáčová, V. Badatelské činnosti na školní zahradě.. Praha: UK, 2013.
-
Koflerová, A. Využití experimentů při práci v mateřské škole..
-
Kříž, M., Mikulicová, H. Nešpor, J., Pitelková, P., Vorlíček, V. Venkovní výuka. Metodika pro učení přírodou..
-
Lipka. Školské zařízení pro enviromentální vzdělávaní.. Brno.
-
Tereza. Vzdělávací centrum.
|