-
Bednářová, J., Šmardová, V. Školní zralost. Co by mělo dítě umět před vstupem do školy.. Brno: Edika, 2015.
-
Koťátková, S. Dítě a mateřská škola. Co by měli rodiče znát, učitelé respektovat a rozvíjet .. Praha: Grada, 2014.
-
Krejčová, V., Kargerová, J., & Syslová, Z. Individualizace předškolního vzdělávání. Praha: Portál, 2015.
-
Mazánková, M. Inkluze v mateřské škole.. Praha: Portál, 2018.
-
Opravilová, E. Předškolní pedagogika.. Praha: Grada, 2016.
-
Splavcová, H., Kropáčková, J. Vzdělávání dětí od dvou let v MŠ.. Praha: Portál, 2016.
-
Svobodová, E. Vzdělávání v mateřské škole. Školní a třídní vzdělávací program.. Praha: Portál, 2010.
-
Syslová, Z. a kol. Didaktika mateřské školy.. Praha: Wolters Kluwer, 2019.
-
Syslová, Z., Štěpánková, L. Třídní projekty v mateřské škole.. Praha: Portál, 2019.
-
Šikulová, R. a kol. Společně to dokážeme - metodika pro učitele přípravných tříd.. Ústí nad Labem: PF UJEP, 2012.
-
Šmelová, E., & Prášilová, M. et al. Didaktika předškolního vzdělávání.. Praha: Portál, 2018.
|