-
AMBLER, T., BARROW, S. The employer brand. [online elektronický časopis] The Journal of Brand Mnagement, ?1996, 4(3), pp. 185-206, ISSN 1479-1803[cit. 01.03.2017] Dostupné z: www.researchgate.net(? Henry Stt'wartPublications. 1350-23 1 X).. 1996.
-
ARMSTRONG, M. Personální management. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-614-5.
-
ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů. 10. Vydání. Nejnovější trendy a postupy. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1407-3.
-
ARMSTRONG, M., TAYLOR, R. Řízení lidských zdrojů. Moderní pojetí a postupy. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-5258-7.
-
BARTÁK, J. Personální řízení současnost a trendy.. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2011. ISBN 978-80-7452-020-4.
-
BERTHON, P., EWING, M. Captivating company: dimensions of attractiveness in employerbranding. [online elektronický časopis]International Journal of Advertising, 2005, 24(2), pp. 151?172,ISSN1759-3948[cit. 20.12.2016] Dostupné z: http://talentrising.ie/files/captivating_company_dimensions.pdf.. 2005. ISBN 759-3948.
-
HANZELKOVÁ, A., KEŘKOVSKÝ, M., KOSTROŇ, L. Personální strategie ? krok za krokem. Teorie pro praxi.. Praha: C. H. Beck, 2013. ISBN 978-80- 7179-564-.
-
ŠIKÝŘ, M. Personalistika pro manažery a personalisty. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5870-1.
|