1. Definition of management and management of education 2. Management of knowledge as a human resource management chapter 3. Education and training in human resources development 4. Knowledge transfer and knowledge sharing methods 5. Planning, checking, organising 6. Employee development I (self-development) 7. Employee development II. (strategic development) 8. Management of talent (models, processes, and programs for the management of talent) 9. Efficiency of education and development 10. Attributes of lifelong learning 11. Practicum (research via questionnaire) 12. Practicum (career advisory, talent development schemes) 13. Student case interpretation and their insight
|
-
HEJLOVÁ, D. Public relations.. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-9876-9.
-
Kotler, P., Keller, K. L. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
MÜLLER, D., BLOUDEK, J., KUBÁTOVÁ, S., BUJNA, T. Kultura organizace je cestou ke strategii. Praha: Management Press, Albatros Media, 2013. ISBN 978-80-7261-265-9.
-
PAULOVČÁKOVÁ, L. Marketing. Přístup k marketingovému řízení. Praha: UJAK, 2015. ISBN 978-80-7452-117-1.
-
SMEJKAL, V., RAIS, K. Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích. Praha: Grada, 2006.
-
SVĚTLÍK, J. Marketigové řízení školy. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2009. ISBN 978-80-7357-494-9.
-
TRUNDA, J. BŘÍZA, K. Řízení školy ve znalostní společnosti.. Praha: PEDF UK, 2012. ISBN 978-80-7290-541-6.
-
VEBER, J. Management: základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. Praha: Management Press, 2014. ISBN 978-80-7261-274-1.
|