Vyučující
|
-
Orlova Natalia, doc. CSc.
-
Jelínková Jaroslava, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Témata přednášek a seminářů: 1. Children learning a foreign language: synchronic and diachronic overview. 2. Age and First/Second Language Acquisition. 3. Characteristics of young language learners. 4. Class management and atmosphere. 5. Elements of dramatization. 6. Teaching vocabulary and grammar to young learners: problems and solutions. 7. Beginning oral communication. 8. Teaching pronunciation. 9. Developing listening skills and comprehension. 10. Teaching reading to young learners. 11. Rhymes and songs in teaching EFL to young learners.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Získané způsobilosti Na konci semestru bude student umět organizovat práci různých skupin žáků mladšího školního věku, zejména činnosti rozvíjející komunikativní dovednosti; prezentovat novou slovní zásobu a mluvnici anglického jazyka, a přitom si uvědomovat zvláštnosti vývoje žáků mladšího školního věku; uvědomovat si jak rozvíjet čtecí dovednosti u žáků mladšího školního věku; vhodně vybírat a adaptovat materiály pro výuku jazykových dovedností pro cílové skupiny žáků.
|
Předpoklady
|
.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
viz e-learningový kurz na moodlu (https://moodle.pf.ujep.cz/course/index.php?categoryid=3)
|
Doporučená literatura
|
-
Goullier, F., Carré-Karlinger, K, Orlova, N. & Roussi, M. European portfolio for pre-primary. Council of Europe., 2015. ISBN 978-92-871-8192-3.
-
Lightbown, P. & Spada, N. How Languages are Learned.. Oxford University Press., 2017.
-
Puchta, H., Gerngross, G. & Devitt, M. Get on Stage! Teacher's Book with DVD and Audio CD. 21 Sketches and Plays for Young Learners and Teens.. Cambridge University Press, 2012.
-
Slattery, M. Teaching with bear. . OU{, 2008.
|