Předmět: EFL didactics 2

» Seznam fakult » PF » KAJ
Název předmětu EFL didactics 2
Kód předmětu KAJ/E020
Organizační forma výuky Přednáška + Cvičení
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Orlova Natalia, doc. CSc.
Obsah předmětu
Témata přednášek a seminářů: Skill integration in language teaching. CEFR: Spoken Language and changes in the New Companion volume. Oral communication skills. Micro-and macroskills of oral communication. Types of speaking performance in class. Teaching speaking: developing learners' awareness, appropriation and autonomy. Paradigm of activities for teaching speaking. Communicative activities. Developing learners' writing skills.

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Výstupy z učení

Získané způsobilosti Na konci výuky v tomto předmětu budou studenti - aplikovat principy komunikační výuky jazyka a dokáží navrhnout ústní cvičení pro práci ve třídě při výuce angličtiny jako cizího jazyka. - analyzovat typy mluveného projevu ve třídě; - budou si uvědomovat základní princip(y) hodnocení mluvených projevů jako samostatné dovednosti a rovněž tak i dovednosti, která se svázaná s dalšími třemi dovednostmi. - získají další zkušenosti při plánování, tvorbě a vedení strukturovaných a ucelených hodin výuky angličtiny jako cizího jazyka na různých jazykových úrovních.
Předpoklady
.

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
- 100% účast na seminářích - aktivní účast na diskusích v semináři. - příprava na vzájemné vyučování mezi členy třídy budoucích učitelů, - pravidelná reflexe v souvislosti s využitím portfolia EPOSTL, zejména na tvorbě materiálu týkajícího se sebehodnocení v EPOSTLu.
Doporučená literatura
  • Common European framework of reference for languages. Learning, teaching, assessment. Companion volume with new descriptors. (. Council of Europe, 2018.
  • Common European framework of reference for languages. Learning, teaching, assessment. Companion volume with new descriptors.. 2018.
  • Studijní opory jsou k dispozici na webu KAJ:.
  • Brown, H. Douglas. Teaching by principles: An interactive approach to language pedagogy.. Pearson Education, 2007.
  • Harmer, J. The Practice of English Language Teaching.. London: Pearson., 2015.
  • Luoma, S. Assessing Speaking.. 2004.
  • Scrivener, G. Learning teaching: A guidebook for English language teachers. Macmillan, 2011.
  • Thornbury, S. How to teach speaking. NY: Pearson Education, 2006.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr