Vyučující
|
-
Orlova Natalia, doc. CSc.
|
Obsah předmětu
|
Témata přednášek a seminářů: Skill integration in language teaching. CEFR: Spoken Language and changes in the New Companion volume. Oral communication skills. Micro-and macroskills of oral communication. Types of speaking performance in class. Teaching speaking: developing learners' awareness, appropriation and autonomy. Paradigm of activities for teaching speaking. Communicative activities. Developing learners' writing skills.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Získané způsobilosti Na konci výuky v tomto předmětu budou studenti - aplikovat principy komunikační výuky jazyka a dokáží navrhnout ústní cvičení pro práci ve třídě při výuce angličtiny jako cizího jazyka. - analyzovat typy mluveného projevu ve třídě; - budou si uvědomovat základní princip(y) hodnocení mluvených projevů jako samostatné dovednosti a rovněž tak i dovednosti, která se svázaná s dalšími třemi dovednostmi. - získají další zkušenosti při plánování, tvorbě a vedení strukturovaných a ucelených hodin výuky angličtiny jako cizího jazyka na různých jazykových úrovních.
|
Předpoklady
|
.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
- 100% účast na seminářích - aktivní účast na diskusích v semináři. - příprava na vzájemné vyučování mezi členy třídy budoucích učitelů, - pravidelná reflexe v souvislosti s využitím portfolia EPOSTL, zejména na tvorbě materiálu týkajícího se sebehodnocení v EPOSTLu.
|
Doporučená literatura
|
-
Common European framework of reference for languages. Learning, teaching, assessment. Companion volume with new descriptors. (. Council of Europe, 2018.
-
Common European framework of reference for languages. Learning, teaching, assessment. Companion volume with new descriptors.. 2018.
-
Studijní opory jsou k dispozici na webu KAJ:.
-
Brown, H. Douglas. Teaching by principles: An interactive approach to language pedagogy.. Pearson Education, 2007.
-
Harmer, J. The Practice of English Language Teaching.. London: Pearson., 2015.
-
Luoma, S. Assessing Speaking.. 2004.
-
Scrivener, G. Learning teaching: A guidebook for English language teachers. Macmillan, 2011.
-
Thornbury, S. How to teach speaking. NY: Pearson Education, 2006.
|