Předmět: English for Young Learners

» Seznam fakult » PF » KAJ
Název předmětu English for Young Learners
Kód předmětu KAJ/E013
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Orlova Natalia, doc. CSc.
  • Jelínková Jaroslava, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Témata seminářů: 1. Children learning a foreign language: synchronic and diachronic overview. Age and First/Second Language Acquisition. 2. Characteristics of young language learners. 3. Class management and atmosphere. Elements of dramatization. 4. Teaching vocabulary and grammar to young learners. Problems and solutions 5. Beginning oral communication. Teaching pronunciation. 6. Developing listening skills and comprehension. 7. Teaching reading to young learners. 8. Rhymes and songs in teaching EFL to young learners. 9. Storytelling. 10. Dramatisation techniques. 11. Project work 12. Project Work

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Výstupy z učení

Tento předmět je zaměřen na práci s texty vhodnými pro preprimární a mladší školní věk. Studenti se seznamují s typickými ukázkami materiálů, provádějí analýzu textů a učí se texty tvořivě rozvíjet. Zároveň se učí aplikovat poznatky vývojové psychologie na oblast oborové didaktiky, poznávají specifika výuky anglického jazyka u dětí v preprimárním a mladším školním věku.
Předpoklady
.

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
aktivní účast v seminářích
Doporučená literatura
  • Brewster, J., Ellis, G. & Girard, D. The primary English teacher?s guide.. London: Penguin English,, 2002.
  • Goullier, F., Carré-Karlinger, K, Orlova, N. & Roussi, M. European portfolio for pre-primary educators. The plurilingual and intercultural dimension.. European portfolio for pre-primary educators. The plurilingual and intercultural dimension., 2015.
  • Lightbown, P. & Spada, N. How Languages are Learned.. Oxford University Press., 2017.
  • Phillips, S. Young learners.. Oxford: Oxford University Press,, 2003.
  • Puchta, H., Gerngross, G. & Devitt, M. Get on Stage! Teacher's Book with DVD and Audio CD. 21 Sketches and Plays for Young Learners and Teens.. Cambridge University Press, 2012.
  • Reilly, V. & Ward, S. Very young learners.. Oxford: Oxford University Press.,, 2003.
  • Slattery, M. Teaching with bear. . OU{, 2008.
  • Slattery, M. Teaching with bear.. Oxford: Oxford University Press, 2008.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr