Název předmětu | English for Young Learners |
---|---|
Kód předmětu | KAJ/E013 |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 5 |
Vyučovací jazyk | Angličtina |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Dostupnost předmětu | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Témata seminářů: 1. Children learning a foreign language: synchronic and diachronic overview. Age and First/Second Language Acquisition. 2. Characteristics of young language learners. 3. Class management and atmosphere. Elements of dramatization. 4. Teaching vocabulary and grammar to young learners. Problems and solutions 5. Beginning oral communication. Teaching pronunciation. 6. Developing listening skills and comprehension. 7. Teaching reading to young learners. 8. Rhymes and songs in teaching EFL to young learners. 9. Storytelling. 10. Dramatisation techniques. 11. Project work 12. Project Work
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Výstupy z učení |
Tento předmět je zaměřen na práci s texty vhodnými pro preprimární a mladší školní věk. Studenti se seznamují s typickými ukázkami materiálů, provádějí analýzu textů a učí se texty tvořivě rozvíjet. Zároveň se učí aplikovat poznatky vývojové psychologie na oblast oborové didaktiky, poznávají specifika výuky anglického jazyka u dětí v preprimárním a mladším školním věku. |
Předpoklady |
.
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
aktivní účast v seminářích |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|