Vyučující
|
-
Haase Christoph, Dr. Ph.D., M.A.
-
Holland Martin, MgA.
-
Laue Anthony, M.A.
|
Obsah předmětu
|
.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Získané způsobilosti: Na konci semestru se student - dále zdokonalil v plynulé konverzaci a rozšířil své řečové dovednosti o schopnost vyjadřovat se o akademických tématech , v nichž prokazuje schopnost používat myšlenkové procesy vyššího řádu (comparison, analysis, interpretation, inference, generalisation ,etc). - obohatil svůj mluvený projev v anglickém jazyce o idiomatické výrazy; - zlepšil svou výslovnost, obohacuje a rozšiřuje slovní zásobu; - a je schopen argumentovat a představit své názory ve formě prezentace/projektu i ve formě vystoupení, v němž prezentuje závěry svého studia akademického problému. (např. prezentací tezí své bakalířské práce, popř. hlavních myšlenek svého příspěvku na studentské konferenci ).
|
Předpoklady
|
.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
aktivní účast v seminářích
|
Doporučená literatura
|
-
Practice Makes Perfect ? Engliish Conversation,. Jean Yates PhD, McGraw-Hill Eduation, 2016.
-
Lynch, T. Communication in the language classroom. Oxford: Oxford University Press, 2002.
-
Porter Ladoucse, G. Role play.. Oxford: Oxford University Press, 2001.
-
Woodward, T. Ways of training. Edinburgh: London: Longman, 1992.
|