Vyučující
|
-
Pavlíková Jana, Mgr. Ph.D., M.A.
-
Laue Anthony, M.A.
|
Obsah předmětu
|
Témata probíraná v seminářích nadále akcentují mezipředmětové vztahy a tvoří uzavřený celek spolu s tématy rozvíjenými v předmětech britských amerických reálií. V souladu se zvolenou výchozí učebnicí jsou dále rozvíjeny řečové dovednosti (mluvení, poslech a čtení). Předmět je postupně gradován a vede, po získání jednotlivých zápočtů, ke složení druhé stěžejní zkoušky (Jazykový soubor 2), která dosáhne úrovně C1 dle Evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Na konci Semináře anglického jazyka 4 bude student ovládat AJ na úrovni C1 a v některých oblastech i C2 tak, jak je tato úroveň popsána ve Společném evropském referenčním rámci pro jazyky. Požadované kompetence dále zahrnují oblasti ústního projevu.
|
Předpoklady
|
.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
aktivní účast v hodině
|
Doporučená literatura
|
-
Cambridge English Proficiency 2. Published by Cambridge English, 2016.
-
Dell, F. & Broadhead, A. Objective CAE. Cambridge.. Cambridge University Press, 2002.
-
Dell, F. & Broadhead, A. Objective Proficiency.. Cambridge: Cambridge University Press,, 2007.
-
Gude, K. & Duckworth, M. Proficiency masterclass. Oxford: Oxford University Press., 1994.
-
Jones, L. New Progress to Proficiency:self-study. Student´s book.. Cambridge: Cambridge University Press,, 2002.
-
Kenny, M, Roderick, M., Nuttall, C. Expert proficiency coursebook and audio CD pack.. London: Longman.,, 2013.
|