-
BELZ, H., SIEGRIST, M. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení. Praha, Portál, 2001. ISBN 80-7178-479-6.
-
COUFALOVÁ, J. Projektové vyučování pro první stupeň základní školy. Náměty pro učitele. Praha, Fortuna, 2006. ISBN 80-7168-958-0.
-
GRECMANOVÁ, H., URBANOVSKÁ, E., NOVOTNÝ, P. Podporujeme aktivní myšlení a samostatné učení žáků. Olomouc: nakladatelství HANEX, 2000.
-
HRABAL, V. st., HRABAL, V. ml. DIAGNOSTIKA. Pedagogickopsychologická diagnostika žáka s úvodem do diagnostické aplikace statistiky.. Praha: UK, 2004. ISBN 80-246-0319-5.
-
HUNTEROVÁ, M. Účinné vyučování v kostce. Praha: Portál, 1999.
-
JANIŠ, K., KRAUS, B., VACEK, P. Kapitoly ze základů pedagogiky. Hradec Králové: Gaudeamus, 2005.
-
KALHOUS, Z., OBST, O. A KOL. Školní didaktika. Praha, Portál, 2002.
-
KAŠOVÁ, J., DVOŘÁKOVÁ, M., TOMKOVÁ, A. Učíme v projektech. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-7367-527-1.
-
KOLÁŘ, Z., RAUDENSKÁ, V., FRÜHAUFOVÁ, V. Didaktické znalosti a dovednosti učitele. Ústí nad Labem: PF UJEP, 2001. ISBN 80-7044-361-8.
-
PASCH, M. a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-054-2.
-
PETTY, G. Moderní vyučování. Praha: Portál, 1996. ISBN 80-7178-070-7.
-
PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-047-X.
-
PRŮCHA, J., WALTEROVÁ, E., MAREŠ, J. Pedagogický slovník. Praha:Portál, 1998.
-
SILBERMAN, M.:. 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování.. Praha: Portál, 1997. ISBN 80-7178-124-X.
-
ŠIKULOVÁ, R., KOLÁŘ, Z. Kapitoly z obecné pedagogiky. Ústí nad Labem: PF UJEP, 2003.
|