Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Osobní prezentace, rodina Popis osoby Bydlení Volný čas Nakupování Jídlo Cestování Lékařská péče Systém vzdělávání Studijní prográmy, předměty, kurzy, studium na VŠ Zaměstnání Životní prostředí Reálie příslušné země (RF)
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
|
Předpoklady
|
Student je schopen používat jazykové prostředky k vyjádření svého postoje a k diskuzi na témata týkající se jeho studijního a profesního zaměření na jazykové úrovni A1 SERR.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Didaktický test
Cílem kurzu je dát základy řečových dovedností (čtení, psaní, poslech, mluvený projev), jazykových prostředků (slovní zásoba, gramatika, zvuková a písemná podoba jazyka), komunikativních funkcí (city, postoje), které umožňují komunikaci v jednotlivých situacích běžného života. Jazyková úroveň odpovídá úrovni A1-A2 Evropského referenčního rámce.
|
Doporučená literatura
|
-
Balcar M. Ruská gramatika v kostce. Praha 1999. Praha, 1999..
-
Jelínek, Stanislav. RADUGA 1. Plzeň, Fraus,1996. 1999. ISBN 80-85784-70-X.
-
NEKOLOVÁ, V., CAMUTALIOVÁ, I., VASILJEVA-LEŠKOVÁ, A. Ruština nejen pro samouky, Leda 2002.
-
Orlov, A. Obchodní korespondence a komunikace - Ruština. Plzeň, 2011.
-
Orlova,N. Klass! Klett, Fraus, 2010. Praha, 2010.
|