|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. Univerzita a struktura studia 2. Prezentace - životopis, studijní a pracovní plány 3. Škola a školní prosředí 4. Činnosti pedagoga 5. Aktivity žáků, dětí 6. Vlastnosti a dovednosti pedagoga
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
|
Výstupy z učení
|
Studenti se naučí prezentovat sebe a svůj studijní obor na úrovni A2. Studenti se naučí pracovat s odbornými texty, využívat jejich slovní zásobu a interpretovat obsah na úrovni A2.
|
|
Předpoklady
|
Student je schopen používat jazykové prostředky k vyjádření svého postoje a k diskuzi na témata týkající se jeho studijního a profesního zaměření na jazykové úrovni A1.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Didaktický test
Znalost jazyka na úrovni A1 Docházka 70% Aktivita při jazykových cvičeních Samostatná příprava na výuku Student u zkoušky prokazuje schopnost představit sebe a svůj studijní obor. Student je schopný pracovat s odborným textem po domání přípravě. O textu mluvit na úrovni A2 a zvládne a umí používat slovní zásobu z textu.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Balcar M. Ruská gramatika v kostce. Praha 1999. Praha, 1999..
-
Jelínek, Stanislav. RADUGA 1. Plzeň, Fraus,1996. 1999. ISBN 80-85784-70-X.
-
NEKOLOVÁ, V., CAMUTALIOVÁ, I., VASILJEVA-LEŠKOVÁ, A. Ruština nejen pro samouky, Leda 2002.
-
Orlov, A. Obchodní korespondence a komunikace - Ruština. Plzeň, 2011.
-
Orlova,N. Klass! Klett, Fraus, 2010. Praha, 2010.
|