-
DRAPELA, J., V., et al. Vybrané poradenské směry. Teorie a strategie. Praha: Karolinum, 1995, ISBN: 80-7184-011-4..
-
FLEISCHMANN, O. The physical aktivity among patiens with schizophrenia. In.: B. Hátlová, M. Sörensen (Eds.): Psychomotor Therapy and Motivation for Physical Activity. UJEP Ústí nad Labem, 2016, str. 61-71, ISBN 978-80-7561-043-0.
-
Fontana, D. Psychologie ve školní praxi. Praha, Portál, 1997. ISBN 80-7178-063-4.
-
HADJ-MOUSSOVÁ, Z., DUPLINSKÝ, J. a kol. Diagnostika. Pedagogicko psychologické poradenství II. Praha: UK, 2002. ISBN 80-7290-101-X..
-
JEDLIČKOVÁ, R. Děti a mládež v obtížných životních situacích. Praha, 2004, ISBN 80-7312-038-0 ..
-
Kosíková, V. Psychologie ve vzdělávání a její psychodidaktické aspekty. Praha, Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-2433-1.. Grada, Praha, 2011. ISBN 978-80-247-2433-1.
-
Matějček, Z. Dítě a rodina v psychologickém poradenství. 1992.
-
MATĚJČEK, Z. O rodině vlastní, nevlastní a náhradní. Praha: Portál, 1994. ISBN 80-85282-83-6..
-
Procházka, R. Teorie a praxe poradenské psychologie.. Praha, Grada, 2014.
-
ŠTECH, S., ZAPLETALOVÁ, J. Úvod do školní psychologie. Praha, Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0368-1.
-
VÁGNEROVÁ, M., HADJ-MOUSSOVÁ, Z. Psychologie handicapu. Praha: Karolinum, 2004. ISBN 80-7315-071-9..
-
Vágnerová, M. Psychopatologie pro pomáhající profese. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0225-7.. UK, Praha, 1995. ISBN 978-80-262-0225-7.
-
VÁGNEROVÁ, M. Školní poradenská psychologie pro pedagogy. Praha, 2005. ISBN 80-246-1074-4..
|