-
Blažek, L. Management-Organizování, rozhodování, ovlivňování. Praha, 2014. ISBN 9788024744292.
-
BOROVSKÝ, J. SMOLKOVÁ E. Marketing ve zdravotnictví. 2., přeprac. vyd., Praha: České vysoké učení technické, 2013, ISBN 978-80-01-05413-0.
-
CETLOVÁ, L. Hodnotící a měřící škály pro nelékařské profese. VŠ Polytechnická Jihlava 2012, ISBN 978-80-87035-45-0.
-
DONELLY, J.H.; GIBSON, J.L.; IVANCEVICH, J.M. Management. Praha: Grada, 1997. ISBN 80-7169-422-3.
-
EXNER, L. Strategický marketing zdravotnických zařízení. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005. ISBN 8086419738.
-
Gladkij, I. Management ve zdravotnictví. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 380 s. ISBN 80-7226-996-8.. 2003.
-
Kotler, P., Keller, K. L. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
MADAR, J. et al., 2004. Řízení kvality ve zdravotnickém zařízení. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-0585-0. ISBN 80-247-0585-0.
-
MARX, D. a F. VLČEK, 2009. Národní akreditační standardy pro nemocnice. SAK; TIGIS spol. s.r.o. 115 s. ISBN 978-80-903750-6-2.. ISBN 978-80-903750-6-2.
-
NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. Praha: Management Press, 2001, ISBN 80-7261-054-6. ISBN 80-7261-054-6.
-
PLEVOVÁ, I. Management v ošetřovatelství. Praha: Grada Publishing, 2012, 256 s. ISBN 978-80-247-3871-0.. ISBN 978-80-247-3871-0.
-
SRPOVÁ, J. a kol. Podnikatelský plán a strategie. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4103-1.
-
STAŇKOVÁ, P. Marketingové řízení nemocnic. Žilina, 2013. ISBN 978-80-89401-64-2.
-
ŠEDIVÝ, M., MEDÍKOVÁ, O. Public relations, fundraising a lobbing: pro neziskové organizace, 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2012, ISBN 978-80-247-4040-9.
-
VÁLKOVÁ, M. Hodnocení kvality poskytovaných zdravotních služeb. IPVZ Praha, 2015.
-
VEBER, J., a kol. Management. Praha: Management Press 2014.
-
VEBER, J. Management kvality, environmentu a bezpečnosti práce: legislativa, systémy, metody, praxe.. Praha: Management Press2006, 2010. ISBN 80-726-1146-1.
|