Vyučující
|
-
Chrásková Jana, Mgr. Ph.D.
-
Libešová Lucie, Mgr.
-
Stupková Daša, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Studenti získají praktické zkušenosti z reálné praxe, které jsou důležité pro profesionální rozvoj a chápání odlišnosti uspokojování potřeb zdravých, nemocných, handicapovaných a umírajících pacientů/klientů. Individuální praxi si studenti organizují individuálně na základě smluvního vztahu školy a příslušného zařízení primární, sekundární a terciární péče. Praxi vedou odborné asistentky, jsou zodpovědné za organizaci a výuku předmětu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
Výstupy z učení
|
Praxe je orientována na zdravotnická zařízení primární, sekundární a terciální péče, interní a chirurgické obory lůžkové i ambulantní. Cílem je integrace a upevnění vědomostí a dovedností získaných během teoretické výuky, rozšířením praktických znalostí a samostatnosti, vč. organizace práce, odlišnosti péče, vedení zdravotnické dokumentace, edukace a komunikace během poskytování ošetřovatelské péče.
Studenti získají praktické zkušenosti z reálné praxe, které jsou důležité pro profesionální rozvoj a chápání odlišnosti uspokojování potřeb zdravých, nemocných, handicapovaných a umírajících pacientů/klientů. Individuální praxi si studenti organizují individuálně na základě smluvního vztahu školy a příslušného zařízení primární, sekundární a terciární péče. Praxi vedou odborné asistentky, jsou zodpovědné za organizaci a výuku předmětu
|
Předpoklady
|
Splnění požadavků předmětů Odborná praxe I. a II.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor portfolia studenta
Zápočet: Účast na odborné praxi, písemné zpracování plánu ošetřovatelské péče pro konkrétní klienty. Splnění předmětu je podmínkou pro zápis do dalšího ročníku studia.
|
Doporučená literatura
|
|