| Název předmětu | Didaktika ošetřovatelské praxe |
|---|---|
| Kód předmětu | KO/DOVK9 |
| Organizační forma výuky | Seminář |
| Úroveň předmětu | nespecifikována |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 2 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
Témata seminářů: 1. konzultace: Vzdělávání v porodní asistenci a jeho cíle. Obsah vzdělávání v porodní asistenci. Uspořádání učiva v pedagogických dokumentech. Vyučovací metody. 2. konzultace Organizační formy vyučování. Didaktické prostředky v procesu vyučování. Samostudium: Mentoring v ošetřovatelství.
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| Přednášení |
| Výstupy z učení |
|
Absolvováním předmětu získají studenti rámcovou orientaci v oblasti oborové didaktiky. Předmět je určen budoucím všeobecným sestrám mentorkám (lektorkám), které se budou věnovat výchově a vzdělávání studentům v oboru ošetřovatelství. Cílem předmětu je schopnost budoucích mentorů orientovat se v učebních dokumentech a vést pedagogickou dokumentaci.
Odborné znalosti: Student umí popsat předmět oborové pedagogiky. Umí formulovat cíle vzdělávání. Orientuje se v základních učebních dokumentech a chápe význam mentoringu. Odborné dovednosti: Student umí využít vyučovací metody v reálném vzdělávacím procesu a je schopen vést pedagogickou dokumentaci. |
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
Esej
Docházka min. 80 % na semináře, odevzdání seminární práce. |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|