Název předmětu | Didaktika ošetřovatelské praxe |
---|---|
Kód předmětu | KO/DOVK9 |
Organizační forma výuky | Seminář |
Úroveň předmětu | nespecifikována |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Témata seminářů: 1. konzultace: Vzdělávání v porodní asistenci a jeho cíle. Obsah vzdělávání v porodní asistenci. Uspořádání učiva v pedagogických dokumentech. Vyučovací metody. 2. konzultace Organizační formy vyučování. Didaktické prostředky v procesu vyučování. Samostudium: Mentoring v ošetřovatelství.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Přednášení |
Výstupy z učení |
Absolvováním předmětu získají studenti rámcovou orientaci v oblasti oborové didaktiky. Předmět je určen budoucím všeobecným sestrám mentorkám (lektorkám), které se budou věnovat výchově a vzdělávání studentům v oboru ošetřovatelství. Cílem předmětu je schopnost budoucích mentorů orientovat se v učebních dokumentech a vést pedagogickou dokumentaci.
Odborné znalosti: Student umí popsat předmět oborové pedagogiky. Umí formulovat cíle vzdělávání. Orientuje se v základních učebních dokumentech a chápe význam mentoringu. Odborné dovednosti: Student umí využít vyučovací metody v reálném vzdělávacím procesu a je schopen vést pedagogickou dokumentaci. |
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Esej
Docházka min. 80 % na semináře, odevzdání seminární práce. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|