|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Témata seminářů: 1. konzultace: Human body, skeleton, organs 2. konzultace: Hospital, health professionals, medical equipment 3. konzultace: Communication with a patient, diseases
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Přednášení
|
|
Výstupy z učení
|
Kurz zahrnuje všechny podstatné složky jazykové výuky: ústní a písemné vyjadřování, porozumění textům, nácvik výslovnosti a čtení, odbornou slovní zásobu v rámci uvedených témat.
Odborné znalosti: Studující si osvojí základní anglickou terminologii spojenou s nemocničním prostředí. Student umí popsat části těla, různá onemocnění, zdravotnické pomůcky, nemocniční oddělení, zdravotnický personál. Student se učí nejdůležitější fráze při komunikaci s pacientem a doporučení pro edukaci pacientů s ohledem na své kompetence. Umí přečíst text popisující zdravotní stav pacienta a vytvořit pomocí ošetřovatelského procesu doporučení v anglickém jazyce. Odborné dovednosti: Student umí komunikovat v anglickém jazyce s pacientem o jeho nemoci, odeslat ho na správné zdravotnické pracoviště ke správnému specialistovi. Student umí vytvořit edukační plán pro anglicky hovořící pacienty.
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Zápočet: zápočtový test v Moodle na 70% docházka: 80% Zkouška: ústní zkouška z témat seminářů
|
|
Doporučená literatura
|
-
GYLYS, B., WEDDING, M. Medical Terminology Systems. Published by F.A. Davis Company, 2009. 480 s. ISBN 10: 0803621450.
-
WEBEROVÁ, B., GÉMEŠ, J., DOLENSKÁ, S., KUŽELOVÁ, B.. English for Medical Students. Praha: Karolinum, 2014. 146 s. ISBN: 978-80-246-1797-8.
|