-
BERAN, J. Psychoterapeutický přístup v klinické praxi.H&H. Praha: 1992.
-
HALLOWELL, E. Poruchy pozornosti v dětství i dospělosti.1.vyd. Praha: Návrat domů, 2007. 306 s.. 2007. ISBN 978-80-7255-154-5.
-
HOLMEROVÁ, I. Péče o pacienty s kognitivní poruchou. Gerontologické centrum, 2007 ISBN 80-254-0177-4.
-
HORT, K. Paměť a její poruchy: paměť z hlediska neurovědního a klinického. 1.vyd. Praha: Maxdorf, 2007. 422 s. ISBN 978-80-7345-004-5. 2007. ISBN 978-80-7345-004-5.
-
Kulišťák, P. Neuropsychologie. 2., aktualiz. a přeprac. vyd. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-891-3.. 2003. ISBN 80-7178-554-7.
-
MALIA, K.;BRANNAGAN, A. Jakprováděttréninkkognitivníchfunkcí: praktická příručka pro každého. CEREBRUM, 2010. ISBN: 80-904357-3-5.
-
PEDRETTI, L. W. Occupational therapy. 4.vyd. St. Louis: Mosby, 1996. 876 s. ISBN 0-8151-6812-8.
-
REKTOR, I. a kol. Centrální poruchy hybnosti v praxi-movement disorders. 1.vyd. Praha: Triton, 2003. 196 s. ISBN 80-7254-418-7.
-
STAUB, G. Cvičíme paměť.1.vyd. Brno: Computer Press, 2007. 100s. ISBN 978-80-251-1539-8. 2007. ISBN 978-80-251-1539-8.
-
WILSON, B. Rehabilitation of Memory. Guildford Press. London. 1987.
-
ZOLTÁN, B. Vision, perception end cognition.3.edition Slack Inc.. 1996. ISBN 1-55642-265-2.
|