Vyučující
|
-
Mrkus Pavel, doc. Mgr.A.
-
Tarakji Karim, MgA.
|
Obsah předmětu
|
1. Vyhodnocení předešlého semestru, analýza prací vytvořených v předešlém semestru. 2.-3. Podrobná frontální rekapitulace dovedností a vědomostí nabytých v rámci předmětu Oborové technologie V a Oborový software V, zadání semestrální práce - možnost volby skupinového nebo individuálního úkolu. 4. Prezentace záměrů semestrálních prací. 5. Seznámení s aktuálním vývojem hardware a software v souladu s prezentacemi záměrů seminárních prací studentů. 6.-7. Průběžné individuální a skupinové konzultace nad rozpracovaností zadaných prací. 8.-9. Rozbor záměrů a prvních realizačních fází projektů, vyhodnocení, komparace: možnost volby jiných způsobů zpracování. 10. Individuální a skupinové konzultace nad rozpracovaností zadaných prací. 11. Prezentace a hodnocení realizovaných seminárních prací účastníků kurzu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Pracovní činnosti (dílny), Grafické a výtvarné činnosti
|
Výstupy z učení
|
Oborové technologie VI / Integrace systémů Pokročilý kurz se věnuje aplikaci znalostí hardware a software a jejich použití v praxi, využívá znalostí a dovedností nabytých v předcházejícím semestru. Hlubinně analyzuje problematiku jednotlivých typů realizací, identifikuje klíčové prvky volby autora v souladu s aktuálním vývojem hardware a software a stimuluje autonomní schopnost studenta následně propojit zvolené systémy ve funkční celky. Základním prvkem závěrečného kurzu je důraz kladený na individualitu každého účastníka a na individuální pedagogický přístup k jeho projektu. Velký důraz je kladen na profesionalitu řešení a schopnost aplikovat získané znalosti v samostatné tvůrčí činnosti. Kurz má vazbu na předmět Oborový software VI uskutečňovaný ve stejném semestru.
Získané způsobilosti představují zvládnutí a osvojení si znalostí v daném oboru, vycházející z konkrétní anotace předmětu a směřující k naplnění profilu absolventa daného oboru.
|
Předpoklady
|
Úspěšné absolvování předcházejícího studia.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor produktů pracovní činnosti studenta (technické práce), Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
1. plnění úkolů a zadání v průběhu celého semestru 2. aktivní účast při konzultacích v rámci ateliéru
|
Doporučená literatura
|
-
FRANK, Laura. Screens Producing & Media Operations. Focal Press, 2019.
-
https://cdn2.unrealengine.com/Unreal+Engine%2Fvpfieldguide%2FVP-Field-Guide-V1.2.02-5d28ccec9909ff626e42c619bcbe8ed2bf83138d.pdf. https://cdn2.unrealengine.com/Unreal+Engine%2Fvpfieldguide%2FVP-Field-Guide-V1.2.02-5d28ccec9909ff626e42c619bcbe8ed2bf83138d.pdf.
-
MANOVICH, Lev. Jazyk nových médií. Karolinum, Praha, 2018. ISBN 978-80-246-2961-2.
-
Resolume Arena; Blender3D; Unreal Engine; Notch; Touchdesigner; Isadora; Adobe CC; Max MSP; Arduino IDE;. Resolume Arena; Blender3D; Unreal Engine; Notch; Touchdesigner; Isadora; Adobe CC; Max MSP; Arduino IDE;.
|