Vyučující
|
-
Brůha Kryštof, MgA.
-
Pozlerová Kristýna, MgA.
|
Obsah předmětu
|
Přehled látky je obsažen v anotaci předmětu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
Výstupy z učení
|
Cílem odborné praxe je rozšíření vědomostí, ověření vlastních profesních znalostí a dovedností přímo v pracovním procesu. Zaměření odborné praxe je volitelné dle vlastního uvážení a probíhá na základě konzultace a následné dohody mezi studentem a vedoucím atelieru. Výběr zaměření by měl být přínosem pro profesní i výtvarný růst jednotlivých studentů. Doporučené jsou praxe ve fotografických studiích a ateliérech, reklamních a marketingových agenturách, nakladatelstvích a vydavatelstvích, muzeích, galeriích a jiných kulturních institucích atd. (dle zaměření konkrétního ateliéru).
Student si v praxi ověří své dosavadní znalosti a rozšíří dovednosti v prostředí instituce, nebo podniku, který je zaměřen na současné audiovizuální formáty zpracování digitálního obrazu a zvuku. Je schopen a připraven reagovat na zadání jak z uměleckého prostředí, tak na úkoly komerčního charakteru. Umí komunikovat širokou problematiku realizace díla s potenciálním zadavatelem. Na základě zadavatelských požadavků dovede vyhodnotit a zpracovat podklady i ekonomickou rozvahu. Je schopen zvládnout spolupráci v širším týmu spoluautorů, kteří se podílejí na realizaci náročnějších projektů. Své poznatky z praxe umí prezentovat a zhodnotit v ateliérové práci.
|
Předpoklady
|
Úspěšné absolvování předcházejícího studia
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Absolvování praxe na odborném pracovišti dle zaměření konkrétního ateliéru
|
Doporučená literatura
|
-
Dle požadavků oraganizace či intituce, kde bude praxe vykonávána.
|