Předmět: Produkce a komunikace II

» Seznam fakult » FUD » KDT
Název předmětu Produkce a komunikace II
Kód předmětu KDT/FU154
Organizační forma výuky Přednáška + Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Machová Adéla, MgA. Ph.D.
  • Widžová Petra, MgA.
Obsah předmětu
1. Komunikační aspekty mluveného a psaného testu zacílené na PR, struktura prezentace, práce s informacemi v produkci a komunikaci kulturního obsahu 2. Komunikační dovednosti - psaný text v kontextu osobní prezentace versus psaná forma pro nástroje PR 3. Tvorba textových informací a jejich uplatnění v komunikaci pro kulturní produkt - specifikum Newsletter 4. Analýza vybraného kulturního produktu a jeho komunikace - případové studie 5. Analýza vybraného kulturního produktu a jeho komunikace - případové studie 6. Branding a spotřebitelská hodnota 7. Kdo je naše publikum aneb jak náš kulturní produkt komunikovat cíleně 8. Cílení a realizace propagačních aktivit - cílové skupiny a strategie předání informace, výstupy a indikátory, moment dokumentace a jeho průběžná i následná využitelnost 9. Reportování pro účely FR ve vztahu k PR, pointa reprezentace 10. Podpora kultury a jejích činností, motivační faktory pro FR, kalkulace a rozpočtování, základní FR analýza a plán, fundraisingový argument 11. Sdílení dobré praxe s žádostmi o podporu kultury 12. Momenty evaluace v kulturní produkci, závěrečná zpráva a vyhodnocení vícezdrojové podpory (mediareporting, fotoreport, výkazy účasti apod.)

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Výstupy z učení
Student si prohloubí znalost práce s psaným textem a rozvine dovednost jeho užití při marketingové komunikaci. Výuka se zaměří na argumentaci spotřební hodnoty kulturního a kreativního produktu, targeting a komunikační strategie s potenciálními partnery a sponzory. Dále se student seznámí se způsoby a nástroji fundrisingu. Výuka se zaměření na momenty zpětné vazby a jejího využití v komunikaci i fundrisingu. Seminář je založen na kombinaci teoretických znalostí z managementu a marketingu kultury.
Získané způsobilosti představují zvládnutí a osvojení si znalostí v daném oboru, vycházející z konkrétní anotace předmětu a směřující k naplnění profilu absolventa.
Předpoklady
úspěšné absolvování předchozího studia

Hodnoticí metody a kritéria
Písemná zkouška, Rozbor jazykového projevu studenta

Doporučená literatura
  • BOUKAL, Petr. Fundrising. Grada Publishing, 2013.
  • HOARE, Natasha (ed.). The New Curator: Researcher - Commissioner - Keeper - Interpreter - Producer - Collaborator. Laurence King Publishing, London, 2016.
  • HOFFMANN, Jens (ed.). Ten Fundamental Questions of Curating. Mousse Publishing, Milan, 2013.
  • KOGON, Kory, ENGLAND, Breck, SCHMIDT, Julie. Přesvědčivé vystupování jako konkurenční výhoda. Praha: Management Press, 2016.
  • STURKEN, Marita, CARTWRIGHT, Lisa (ed.). Studia vizuální kultury. Praha: Portál, 2009.
  • WANG, Shaoqiang (ed.). Logo Decode: From Logo to Design Branding. Promopress, Barcelona, 2016.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr