Vyučující
|
-
Suchánková Hana, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Úvod, požadavky, společenská konverzace 2. Telefonování, vzkazy, zápisy 3. Kancelářská činnost 4. Příprava schůze, organizace, pomůcky, zápis z jednání 5. Problémy s kolegy 6. Řešení problémů a omylů 7. Reklama 8. Vyzkoušení nového výrobku 9. Popis grafů, tabulek 10. Hledání dodavatele, spolupráce 12. Tvorba objednávky, problémy s dodávkami 13. Opakování, test Pro kombinované studium se témata slučují dle počtu konzultací.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Cílem kurzu je seznámit studenty s odborným jednacím jazykem a procvičit různé styly jednání, vedení porad, konference, přednášky, odborné diskuse a argumentace. Dále potom zvládnutí dílčích dovedností jako interpretace odborných textů a prezentace. Kurz končí zápočtem, určeno pro středně pokročilé obou studijních programů. Zapsání možné kdykoli během studia.
|
Předpoklady
|
Jazyková úroveň B2
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Didaktický test
|
Doporučená literatura
|
-
CONOVER, H., GORDON, S., RAMSTETTER, V. Business dynamics. GMH 2002.
-
MĚŠŤAN, J. Anglická obchodní konverzace. J & M 1999.
-
WATSON-DELESTREE, A., HILL, J. The working week. LTP 1998.
|