Vyučující
|
-
Moural Josef, doc. RNDr. CSc.
-
Pokorný Vít, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Podle volby vyučujících
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Demonstrace, Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Seminární četba vybraných cizojazyčných textů z teorie a dějin umění. Cílem je na jedné straně obsahové poučení, na druhé straně procvičení a prohloubení jazykové a interpretační dovednosti.
Student je schopen připravit si přednášku/výuku o rozsahu 15 minut na kterékoli z probíraných témat, vést na téma kursu nenáročnou seminární četbu (např. středoškolskou) a studovat dál samostatně méně obtížnou primární i sekundární literaturu.
|
Předpoklady
|
Žádné.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Systematické pozorování studenta
Účast (absence max. 20%). Příprava. 1x shrnutí (prezentace).
|
Doporučená literatura
|
-
Anna Christina Ribeiro. The Continuum Companion to Aesthetics. London/New York, 2012. ISBN 978-1-4411-9791-7.
-
Michael Payne, Jesica Rae Barbera (edd). A Dictionary of Cultural and Critical Theory, 2 ed.. Oxford, 2010. ISBN 978-1-4051-6890-8.
-
Paul Smyth, Carolyn Wilde (edd). A Companion to Art Theory. Oxford, 2002. ISBN 0-631-20762-7.
-
Rorty, Richard. Contingency, Irony, and Solidarity. Cambridge, 1989. ISBN 0-521-36781-6.
|