Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Obsahové zaměření klinické pedagogické praxe je na pedagogickou práci s žáky na 2. stupni ZŠ a SŠ. Praxe je vykonávána formou náslechů cvičného učitele (mentora), reflexe denních činností, osvojováním si praktických dovedností z oblasti pedagogiky a didaktiky. Student bude hospitovat a vykonávat náslechové činnosti v předmětu odpovídajícímu studijnímu programu. Školské zařízení si po dohodě s oborovým didaktikem vybírá student samostatně.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Cílem praxe je postupné získávání praktických dovedností pod vedením mentora praxe, seznámení s úkoly, cíli a hlavními činnostmi pedagoga a školy. Seznámení se Školním vzdělávacím programem, se školskými dokumenty.
Praxe je vykonávána formou náslechů cvičného učitele (mentora), reflexe denních činností, osvojováním si praktických dovedností z oblasti pedagogiky a didaktiky.
|
Předpoklady
|
nejsou
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozhovor, Rozbor portfolia studenta
Student vykoná praxi v délce 13 hodin s převahou hospitační a náslechové činnosti a postupným začleňováním činností asistentských podle pokynů mentora praxe. Hodiny jsou rozborované
|
Doporučená literatura
|
|