|
Vyučující
|
-
Skalický David, Mgr. DiS.
|
|
Obsah předmětu
|
Výuka předmětu v kombinované formě shrnuje tato témata: 1. Teoretický úvod do problematiky užití metody v dokumentaci památek. 2. Pravidla práce s totální stanicí. 3. Cvičné zaměření konkrétní situace 4. Zpracování výstupů terénního cvičení v programu AutoCad. Studenti se v rámci samostudia zabývají tématy zahrnutými v povinné literatuře a v opoře předmětu. Individuální konzultace s pedagogem probíhá emailem nebo osobně v předem domluvených konzultačních hodinách.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Grafické a výtvarné činnosti
|
|
Výstupy z učení
|
Student se obeznámí s geodetickou metodou dokumentace historických staveb teoreticky, ale i základním praktickým nácvikem v terénu. Získá základní přehled o možnostech využití této metody v památkové praxi, a to i v kombinaci s jinými metodami dokumentace historického hmotného pramene. Bude schopen samostatné práce s totální stanicí a následného zpracování jejích výstupů v prostředí AutoCad.
Praktické zaměření konkrétního historického objektu pomocí geodetické totální stanice a jeho následné zpracování v prostředí AutoCad, do podoby 2D výkresové dokumentace.
|
|
Předpoklady
|
Nejsou
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor produktů pracovní činnosti studenta (technické práce)
Zápočet je udělován za min. 80% účast na výuce a praktické zaměření konkrétního historického objektu pomocí geodetické totální stanice a jeho následné zpracování v prostředí AutoCad, do podoby 2D výkresové dokumentace.
|
|
Doporučená literatura
|
|