Vyučující
|
-
Cornejo Renata, prof. Mgr. Ph.D.
-
Hrdličková Jana, doc. Mgr. Ph.D.
-
Jičínská Veronika, Mgr. Ph.D.
-
Němec Miroslav, doc. Dr. phil.
|
Obsah předmětu
|
Student v rámci kolokvia prezentuje, diskutuje a obhajuje blíže rozpracované exposé svého dizertačního projektu a jeho základní teze. Na základě písemného podkladu na kolokviu doktorand prezentuje své hypotézy a předpokládané/očekávané závěry své práce, odůvodňuje zvolenou metodologii a vymezuje teoretické uchopení zvolené problematiky, diskutuje celkovou koncepci a strukturu své práce. Cílem kolokvia, které má komisionální charakter, je ověřit, zda bude doktorand schopen v dalším studiu úspěšně pokračovat v práci na zvoleném tématu. Studijní literatura záleží na zaměření dizertačního projektu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur)
|
Výstupy z učení
|
Cílem kolokvia, které má komisionální charakter, je ověřit, zda bude doktorand schopen v dalším studiu úspěšně pokračovat v práci na zvoleném tématu.
Student se velmi dobře orientuje v problematice svého dizertačního záměru, je schopen formulovat a prezentovat hypotézy a předpokládané/očekávané závěry své práce, odůvodnit zvolenou metodologii a vymezit teoretické uchopení zvoleného tématu.
|
Předpoklady
|
Doktorský seminář I, II
KGER/KDS1 a zároveň KGER/KDS2
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Rozhovor
Student předkládá podrobně rozpracované exposé svého dizertačního záměru, obsahující tematické vymezení a jasně formulované cíle práce, nastínění metodického a teoretického ukotvení zvolené problematiky v aktuálním vědeckém výzkumu, popř. specifikaci stěžejních pojmů, dále předběžný návrh struktury práce a seznam nastudované odborné literatury.
|
Doporučená literatura
|
|