|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
V souvislosti s probíranými tématy se procvičují jednotlivé jazykové dovednosti. Na základě potřeb studujících mohou být akcentovány pouze některá z témat a využity doplňující a rozšiřující materiály. 1. Všední den, každodennost 2. Jazyk, dialekt, diskuse, druhy komunikace, moderní média 3. Studium, praktikum, zaměstnání
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
|
Výstupy z učení
|
Cílem kurzu je rozvoj komunikační kompetence na úrovni B2/C1 dle SERRJ. Pozornost bude zaměřena jak na jazykové prostředky, tak zároveň na jejich integraci do všech čtyř řečových dovedností.
Studující v souvislosti s probíranýmí tématy - ovládá potřebnou slovní zásobu a gramatické struktury, - je schopen komunikovat v rozsahu probíraných témat, - umí představit jednoduchou prezentaci na probírané téma
|
|
Předpoklady
|
žádné
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Rozhovor
Udělení zápočtu za: - aktivní účast na seminářích (min. 70 %), - plnění úkolů průběžně zadávaných vyučujícím, - prezentace vybraného tématu.
|
|
Doporučená literatura
|
|