Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Úvod 2. Vyhodnocení souvislé pedagogické praxe I 3. Vyhodnocení souvislé pedagogické praxe II 4. Vyhodnocení souvislé pedagogické praxe III 5. Vyhodnocení souvislé pedagogické praxe IV 6. Vyhodnocení souvislé pedagogické praxe V 7. Náslech na vybrané SŠ 8. Vyhodnocení náslechové hodiny s návrhy dalšího možného didaktického zpracování probírané látky 9. Náslech na gymnáziu 10. Vyhodnocení náslechové hodiny s návrhy dalšího možného didaktického zpracování probírané látky 11. Vyhodnocení náslechových hodin celkově, návrhy pro zlepšení pedagogické praxe
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Pozorování
|
Výstupy z učení
|
Hlavním cílem předmětu je evaluace vlastní souvislé pedagogické praxe na 2. stupni ZŠ a na SŠ a schopnost komplexně a kriticky nazírat na výuku němčiny.
Studující je schopen zhodnotit vlastní pedagogickou praxi i výuku ostatních, konkrétně reflektovat průběh vyučovací hodiny z hlediska její výstavby i z hlediska splnění výchovně-vzdělávacích cílů a dále navrhnout vlastní pojetí zpracování vybraného tématu.
|
Předpoklady
|
Žádné
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Rozbor portfolia studenta
Studující představí vyučujícímu (písemně) i ostatním studujícím (ústně) své obě souvislé pedagogické praxe a zhodnotí jejich průběh, dále se zúčastní náslechů na vybraných středních školách, vypracuje k nim hospitační protokoly a vlastní reflexi, ve výuce pak ve skupině náslechy zhodnotí a představí své návrhy na didaktické zpracování zhlédnutého tématu.
|
Doporučená literatura
|
|