Název předmětu | PVK Vícejazyčnost |
---|---|
Kód předmětu | KGER/0934 |
Organizační forma výuky | bez kontaktní výuky |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Němčina |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Seminář bude zaměřen na tři tematické komplexy: - vícejazyčnost na úřadech a ve správě - vícejazyčnost ve zdravotnictví - více jazyčnost na pracovišti
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je zodpovědět otázku, jak lze na základě autentických dat popisovat vícejazyčnost v různých společenských komunikačních diskurzech a jaké důsledky má tento fenomén na činnost převážně jednojazyčně komunikujících institucí. V opření o nejnovější badatelské práce bude osvětlena základní terminologie výzkumu vícejazyčnosti.
Studující - ovládá základní terminologii oblasti výzkumu vícejazyčnosti - získá vhled do vybraných oblastí výzkumu vícejazyčnosti - získá zkušenosti se zpracováním a lingvistickým popisem empirických dat |
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Analýza výkonů studenta
- přípravná četba sekundární literatury - pravidelná aktivní účast - rozbor empirických dat |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Německá filologie v česko-německém interkulturním kontextu (A12) | Kategorie: Filologické vědy | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |