Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Prezentace studovaného oboru, fakulty a univerzity, profesní kariéry 2. Vzdělávání, školství, způsoby výuky 3. Základní vzdělávání, vzdělávací předměty 4. Středoškolské vzdělávání, hodnocení ve vzdělávání 5. Porovnání vzdělávacích systémů Anglie, Německo, Česká republika 6. Univerzitní studium, semináře, přednášky, závěrečná práce 7. Prezentace, prezentační dovednosti 8. Studium cizího jazyka, odborná slovní zásoba, 9. Literatura, historie literatury odborná slovní zásoba 10. Psaní formálního a neformálního textu v angličtině 11. Čtení odborného textu 12. Poslech přednášek, akademická slovní zásoba 1 13. Diskuse na odborné téma, akademická slovní zásoba 2 14. Test
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
The course is designed for academic and professional purposes on intermediate and upper- intermediate levels (approximately from B1 to B2 according to the European Reference Framework. There are enhanced skills necessary for professional text reading and ability to communicate in different professional situations. According to the students needs is extended their vocabulary and grammar structures important for their specialisations.
Schopnost číst odborné texty daného oboru, chopnost komunikovat v základních profesních situacích a schopnost prezentace a písemného projevu v dané specializaci.
|
Předpoklady
|
Znalost anglického jazyka na úrovni B1 podle SERR.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška
Aktivní účast studenta na seminářích, 70% účast, úspěšné napsání didaktického testu
|
Doporučená literatura
|
-
Anderson/Maclean/Lynch. Study Speaking - 2nd Edition. 2004. ISBN 0521533961.
-
Kristine Brown & Susan Hood. Academic encounters: reading, study skills, and writing. 2002. ISBN 0521666163.
-
McCarthy/O'Dell. Academic Vocabulary in Use. CUP, 2005. ISBN 9780521689397.
|