Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Odborné téma 9 2. Poslech přednášek na odborné téma spojené s psaním poznámek 3. Psaní krátkých článků na odborné téma 4. Odborné téma 10, analýza textu 5. Odborné téma 11, podmínkové věty 6. Analýza problému, odůvodňování 7. Odborné téma 12, 8. Řešení pracovních problémů, konflikt 9. Odborné téma 13 10. Profesionální prezentace 11. Odborné téma 14, neformální prezentace 12. Pracovní pohovor, čtení pracovních inzerátů 13. Pracovní schůze, vysvětlování problémů 14. Závěrečný test
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Osvojení jazykových dovedností na vyšší středně pokročilé úrovni (B1-B2 podle Společného evropského referenčního rámce) V oblasti mluveného projevu by student měl být schopen reagovat v běžných životních situacích a měl by být chopen diskuze na odborné téma. Zároveň by měl být schopen jednoduché prezentace ve svém oboru. V oblasti písemného projevu se předpokládá schopnost napsat krátký text týkající se dané odbornosti. V oblasti čtení se předpokládá schopnost porozumění běžného odborného textu se zpětnou interpretací v daném jazyce a schopnost jeho volného překladu. V oblasti poslechu se předpokládá schopnost porozumění přednášky z daného oboru
Schopnost číst odborné texty daného oboru, schopnost komunikovat v základních profesních situacích a schopnost prezentace a písemného projevu v dané specializaci.
|
Předpoklady
|
FJC/BAK7 Znalost anglického jazyka na úrovni B1 podle SERR.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta, Didaktický test
70% aktivní účast studenta na seminářích. Úspěšné napsání didaktického testu, ústní zkouška
|
Doporučená literatura
|
-
Anderson/Maclean/Lynch. Study Speaking - 2nd Edition. 2004. ISBN 0521533961.
-
Kristine Brown & Susan Hood. Academic encounters: reading, study skills, and writing. 2002. ISBN 0521666163.
-
McCarthy/O'Dell. Academic Vocabulary in Use. CUP, 2005. ISBN 9780521689397.
|