Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. History of Art. 2. History of Art Movements. 3. Art and Education. 4. Painting. 5. Photography. 6. Music. 7. Theatre. 8. Perception. 9. Postmodern Art. 10. History of Architecture. 11. Aesthetics. 12. Modern art. 13. Film and video.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Student zvládne základní slovní zásobu z dějin umění, fotografie, architektury, divadla, hudby, filmu a videa. Naučí se orientovat v odborných textech a reprodukovat jejich obsah. Zlepší se jeho schopnost komunikovat v akademickém prostředí se zaměřením na jeho specializaci. Zároveň se seznámí s principy prezentací v anglickém jazyce. Bude schopen diskuzí na odborné téma v nepředvídatelných situacích.
V oblasti čtení se student bude orientovat v odborných textech na úrovni C1 podle CEF (Common European Framework). Zároveň bude schopen tyto texty reprodukovat v anglickém jazyce. V oblasti mluvení bude schopen hovořit na daná témata na úrovni B2 CEF. Bude schopen vytvořit prezentace na daná témata na úrovni B2 CEF. V oblasti poslechu bude rozumět přednáškám a komunikaci na daná témata na úrovni C1 podle CEF.
|
Předpoklady
|
Znalost anglického jazyka na úrovni B1.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Didaktický test
70% prezence na výuce, aktivní účast na výuce, závěrečný test zaměřený na slovní zásobu semináře.
|
Doporučená literatura
|
-
Cambridge Advanced Learner's Dictionary - 3rd Edition CUP 2008.
-
Chris Gough. English Vocabulary Organiser (LTP Organiser Series). ISBN 1-899396-36-5.
-
Kristine Brown & Susan Hood. Academic encounters: reading, study skills, and writing. 2002. ISBN 0521666163.
|