|
Vyučující
|
-
Hrdličková Kristýna, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Prenatální vývoj 2. Novorozenecké období 3. Kojenecké období 4. Batolecí období 5. Období předškolního věku 6. Období mladšího školního věku 7. Období staršího školního věku 8. Období rané, střední, pozdní dospělosti
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je seznámit účastníky s ontogenetickým vývojem člověka, z hlediska psychického, fyzického, kognitivního a sociálního. Důraz bude kladen především na období předškolního a školního věku a jejich implikace pro pedagogickou činnost
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Esej, Analýza výkonů studenta
Zápočet (1. semestr zápočet ? aktivní účast ve výuce, sepsání reflexe)
|
|
Doporučená literatura
|
-
LANGMEIER, J., KREJČÍŘOVÁ, D. Vývojová psychologie, 2 vyd.. Praha: Grada, 2006. ISBN 978-80-247-1284-0.
-
Vágnerová M. Kognitivní a sociální vývoj žáka základní školy. Praha, 2002.
|