Browse IS/STAG - Portál UJEP

Skip to page content
Website UJEP
Portal title page UJEP
Anonymous user Login Česky
Browse IS/STAG
Login Česky
  • Welcome
  • Browse IS/STAG
  • Applicant
  • Průkazy
Welcome
Browse IS/STAG
Information for applicantsElectronic applicationECTS arrivals
Průkazy

1st level navigation

  • Welcome
  • Browse IS/STAG
  • Applicant
  • Průkazy
User disconnected from the portal due to long time of inactivity.
Please, click this link to log back in.
(Sessions are disconnected after 240 minutes of inactivity. Note that mobile devices may get disconnected even sooner).

Browse IS/STAG (S025)

Help

Main menu for Browse IS/STAG

  • Programmes and specializations.
  • Courses
  • Departments
  • Lecturers
  • Students
  • Examination dates
  • Timetable events
  • Theses, selected item
  • Pre-regist. study groups
  • Rooms
  • Rooms – all year
  • Free rooms – Semester
  • Free rooms – Year
  • Capstone project
  • Times overlap
  •  
  • Title page
  • Calendar
  • Help

Search for a Thesis

Print/export:  Data export to PDF format - which you can print easily... Bookmark this link in your browser so that you may quickly load this IS/STAG page in the future.
Only logged-in user will see student personal numbers.

Dates found, count: 1

Search result paging

Found 1 records Print Export to xls List URL
  Surname Name Title Thesis status   Supervisors Reviewers Type of thesis Date of def. Title
Student Type of thesis - - - - - - - - - -
Item shown in detail CHMELAN Includes the selected person into the timetable overlap calculation. Jiří Implementation of physical education classes at the 2nd level of primary schools in the Ústí Region, during the Covid-19 pandemic Implementation of physical education classes at the 2nd level of primary schools in the Ústí Region, during the Covid-19 pandemic Thesis finished and defended successfully (DUO).   Cihlář David Vaněčková Jitka Master's thesis 1682460000000 26.04.2023 Implementation of physical education classes at the 2nd level of primary schools in the Ústí Region, during the Covid-19 pandemic Thesis finished and defended successfully (DUO).
Jiří CHMELAN Master's thesis 0XX 0XX 0XX 0XX 0XX 0XX 0XX 0XX 0XX 0XX

Thesis info Realizace hodin tělesné výchovy na 2. stupni základních škol v Ústeckém kraji v době pandemie Covid-19

  • Basic data
The document you are accessing is protected by copyright law. Unauthorised use may lead to criminal sanctions.
Name CHMELAN Jiří Includes the selected person into the timetable overlap calculation.
Acad. Yr. 2022/2023
Assigning department KTV
Date of defence Apr 26, 2023
Type of thesis Master's thesis
Thesis status Thesis finished and defended successfully (DUO). Thesis finished and defended successfully (DUO).
Completeness of mandatory entries - All mandatory fields for this Thesis are filled in.
Main topic Realizace hodin tělesné výchovy na 2. stupni základních škol v Ústeckém kraji, v době pandemie Covid-19
Main topic in English Implementation of physical education classes at the 2nd level of primary schools in the Ústí Region, during the Covid-19 pandemic
Title according to student Realizace hodin tělesné výchovy na 2. stupni základních škol v Ústeckém kraji v době pandemie Covid-19
English title as given by the student Implementation of physical education classes at the 2nd level of elementary schools in the Ústí nad Labem Region during the Covid-19 pandemic
Parallel name -
Subtitle -
Supervisor Cihlář David, Mgr. Ph.D.
Oponent Vaněčková Jitka, Mgr. Ph.D.
Annotation Diplomová práce se zabývá realizací vyučovacích hodin tělesné výchovy u dětí staršího školního věku v Ústeckém kraji, konkrétně v době pandemie Covid-19. Práce ukazuje, jakým způsobem a s jakou intenzitou bylo vyučování tělesné výchovy realizováno v distanční výuce. Teoretická část práce vychází z odborné literatury a z legislativy České republiky. Je zde charakterizována pandemie Covid-19 a s ní spojený nouzový stav s legislativou, která upravuje vyučování tělesné výchovy na základních školách. Dále je zde popsána pohybová aktivita a vliv pohybu na zdraví dospělých i dětí. Vzhledem k výzkumné skupině kvalifikační práce je zde popsán starší školní věk a tělesná výchova. Výzkumná část se zaměřuje na způsob realizace výuky tělesné výchovy na vybraných základních školách v Ústeckém kraji v době pandemie Covid-19.
Annotation in English The diploma thesis deals with the implementation of physical education lessons for children of older school age in the Ústí nad Labem Region, during the Covid-19 pandemic. The diploma thesis shows the results, how and with what intensity the teaching of physical education was implemented in distance learning. The theoretical part of the thesis is based on professional literature and legislation of the Czech Republic. It is characterized by the Covid-19 pandemic and the associated state of emergency with legislation that prohibits the teaching of physical education in primary schools. It also describes physical activity and the impact of movement on the health of adults and children. Due to the research group of the qualification thesis, it describes the older school age and physical education The research part focuses on the way of implementation of physical education at selected elementary schools in the Ústí Region during the Covid-19 pandemic.
Keywords Covid-19, distanční výuka, tělesná výchova, pohybová aktivita
Keywords in English Covi-19, distance learning, physical education, physical activity
Length of the covering note 69 s. (94 708 znaků)
Language CZ
Annotation
Diplomová práce se zabývá realizací vyučovacích hodin tělesné výchovy u dětí staršího školního věku v Ústeckém kraji, konkrétně v době pandemie Covid-19. Práce ukazuje, jakým způsobem a s jakou intenzitou bylo vyučování tělesné výchovy realizováno v distanční výuce. Teoretická část práce vychází z odborné literatury a z legislativy České republiky. Je zde charakterizována pandemie Covid-19 a s ní spojený nouzový stav s legislativou, která upravuje vyučování tělesné výchovy na základních školách. Dále je zde popsána pohybová aktivita a vliv pohybu na zdraví dospělých i dětí. Vzhledem k výzkumné skupině kvalifikační práce je zde popsán starší školní věk a tělesná výchova. Výzkumná část se zaměřuje na způsob realizace výuky tělesné výchovy na vybraných základních školách v Ústeckém kraji v době pandemie Covid-19.
Annotation in English
The diploma thesis deals with the implementation of physical education lessons for children of older school age in the Ústí nad Labem Region, during the Covid-19 pandemic. The diploma thesis shows the results, how and with what intensity the teaching of physical education was implemented in distance learning. The theoretical part of the thesis is based on professional literature and legislation of the Czech Republic. It is characterized by the Covid-19 pandemic and the associated state of emergency with legislation that prohibits the teaching of physical education in primary schools. It also describes physical activity and the impact of movement on the health of adults and children. Due to the research group of the qualification thesis, it describes the older school age and physical education The research part focuses on the way of implementation of physical education at selected elementary schools in the Ústí Region during the Covid-19 pandemic.
Keywords
Covid-19, distanční výuka, tělesná výchova, pohybová aktivita
Keywords in English
Covi-19, distance learning, physical education, physical activity
Research Plan

V kvalifikační práci se budeme zabývat realizací vyučovacích hodin tělesné výchovy u dětí staršího školního věku, v době pandemie Covid-19. Domníváme se, že v době pandemie byly hodiny tělesné výchovy vedeny různými didaktickými formami a metodami (například: teoretické frontální vyučování, plnění fyzických aktivit, zadávání domácích praktických i teoretických úkolů apod.) nebo nebyly uskutečňovány vůbec. V naší práci bychom chtěli zjistit, jakým způsobem a s jakou intenzitou bylo vyučování realizováno v distanční výuce, jelikož to byla pro mnoho pedagogů nová zkušenost. Dále bychom chtěli zjistit, kolik procent základních škol v Ústeckém kraji nevyučovali tělesnou výchovu vůbec. Při další nutné realizaci distanční výuky by měla diplomová práce pomoc pedagogům ke zkvalitnění výuky a ke zvyšení pestrosti vyučovacích hodin.

Cílem práce, je zjistit a vyhodnotit jak byly realizovány hodiny tělesné výchovy na základních školách v Ústeckém kraji, v době pandemie Covid-19.

Pro výzkum využijeme dotazníkové šetření pedagogů vyučující tělesnou výchovu v Ústeckém kraji.

Struktura:

Teoretická část práce: pandemie Covid-19, nouzový stav a zákaz vyučování tělesné výchovy (legislativa), pohybová aktivita, pohyb a zdraví, pohyb a zdraví u dětí, tělesá výchova v rámci RVP ZV, starší školní věk

Výzkumná část: cíl práce, úkoly práce, hypotézy, metodika, výsledky, diskuze, závěry

Research Plan

V kvalifikační práci se budeme zabývat realizací vyučovacích hodin tělesné výchovy u dětí staršího školního věku, v době pandemie Covid-19. Domníváme se, že v době pandemie byly hodiny tělesné výchovy vedeny různými didaktickými formami a metodami (například: teoretické frontální vyučování, plnění fyzických aktivit, zadávání domácích praktických i teoretických úkolů apod.) nebo nebyly uskutečňovány vůbec. V naší práci bychom chtěli zjistit, jakým způsobem a s jakou intenzitou bylo vyučování realizováno v distanční výuce, jelikož to byla pro mnoho pedagogů nová zkušenost. Dále bychom chtěli zjistit, kolik procent základních škol v Ústeckém kraji nevyučovali tělesnou výchovu vůbec. Při další nutné realizaci distanční výuky by měla diplomová práce pomoc pedagogům ke zkvalitnění výuky a ke zvyšení pestrosti vyučovacích hodin.

Cílem práce, je zjistit a vyhodnotit jak byly realizovány hodiny tělesné výchovy na základních školách v Ústeckém kraji, v době pandemie Covid-19.

Pro výzkum využijeme dotazníkové šetření pedagogů vyučující tělesnou výchovu v Ústeckém kraji.

Struktura:

Teoretická část práce: pandemie Covid-19, nouzový stav a zákaz vyučování tělesné výchovy (legislativa), pohybová aktivita, pohyb a zdraví, pohyb a zdraví u dětí, tělesá výchova v rámci RVP ZV, starší školní věk

Výzkumná část: cíl práce, úkoly práce, hypotézy, metodika, výsledky, diskuze, závěry

Recommended resources

Canadian Center of Science and Education. 1120 Finch Avenue West Suite 701-309, Toronto, OH M3J 3H7, Canada. Tel: 416-642-2606; Fax: 416-642-2608; e-mail: jel@ccsenet.org; Web site: http://www.ccsenet.org/journal/index.php/jel/article/view/0/44926

HAVLÍČKOVÁ, L. Biologie dítěte: rané fáze lidské ontogenéze, Praha: Karolinum, 1998. ISBN 80- 718- 4644-9.

HOLČÍK, J. Zdraví 21. Výklad základních pojmů. Úvod do evropské zdravotní strategie. Zdraví pro všechny ve 21. století. Praha: Ministerstvo zdravotnictví ČR, 2004. ISBN 80- 850- 4733- 0

HOMOLA,L. Pohybová aktivita žáků staršího školního věku v době nouzového stavu. Praha: Univerzita Karlova, 2021.

KOLÁŘOVÁ, L. Člověk a zdravý životní styl. České Budějovic: Jihočeská univerzita, 2018.

KOVÁŘ, R. Tělesná aktivita, tělesná zdatnost a zdraví. Česká kinantropologie, 2001. ISSN 1211- 9261.

LÉBL, J., aj. Růst dětí a jeho poruchy.; Praha: Galén, 1996. ISBN 80- 858- 2430-2.

MACHOVÁ, J., aj. Výchova ke zdraví. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2715-8.

MATEJOVIČOVÁ, B., Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo. Nitra: Univerzita Konštantína v Nitre: Fakulta prírodných vied, 2014. ISBN 978-80-558-0671-6.

MUŽÍK, V., VLČEK, P. Škola a zdraví pro 21. století, 2010: škola, pohyb a zdraví: výzkumné výsledky a projekty. Brno: Masarykova univerzita ve spolupráci s MSD, 2010. ISBN 978- 80-210-5371-7.

PETRŮ, D., CIHLÁŘ, D., NOVOTNÝ, F., PYŠNÝ, L. Jak psát závěrečné práce na KTVS PF UJEP. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, 2012. ISBN 978-80-741-4473-8.

SIGMUND, E.; LOKVENCOVÁ, P.; SIGMUNDOVÁ, D. Vztahy mezi pohybovou aktivitou a inaktivitou rodičů a jejich 8-13letých dětí; Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci Tělesná kultura, 2008.

SUCHOMEL, A. Tělesné nezdatné děti školního věku. 1st ed. Liberec: Technická univerzita, 2006. ISBN 80-737-2140-6.

Recommended resources

Canadian Center of Science and Education. 1120 Finch Avenue West Suite 701-309, Toronto, OH M3J 3H7, Canada. Tel: 416-642-2606; Fax: 416-642-2608; e-mail: jel@ccsenet.org; Web site: http://www.ccsenet.org/journal/index.php/jel/article/view/0/44926

HAVLÍČKOVÁ, L. Biologie dítěte: rané fáze lidské ontogenéze, Praha: Karolinum, 1998. ISBN 80- 718- 4644-9.

HOLČÍK, J. Zdraví 21. Výklad základních pojmů. Úvod do evropské zdravotní strategie. Zdraví pro všechny ve 21. století. Praha: Ministerstvo zdravotnictví ČR, 2004. ISBN 80- 850- 4733- 0

HOMOLA,L. Pohybová aktivita žáků staršího školního věku v době nouzového stavu. Praha: Univerzita Karlova, 2021.

KOLÁŘOVÁ, L. Člověk a zdravý životní styl. České Budějovic: Jihočeská univerzita, 2018.

KOVÁŘ, R. Tělesná aktivita, tělesná zdatnost a zdraví. Česká kinantropologie, 2001. ISSN 1211- 9261.

LÉBL, J., aj. Růst dětí a jeho poruchy.; Praha: Galén, 1996. ISBN 80- 858- 2430-2.

MACHOVÁ, J., aj. Výchova ke zdraví. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2715-8.

MATEJOVIČOVÁ, B., Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo. Nitra: Univerzita Konštantína v Nitre: Fakulta prírodných vied, 2014. ISBN 978-80-558-0671-6.

MUŽÍK, V., VLČEK, P. Škola a zdraví pro 21. století, 2010: škola, pohyb a zdraví: výzkumné výsledky a projekty. Brno: Masarykova univerzita ve spolupráci s MSD, 2010. ISBN 978- 80-210-5371-7.

PETRŮ, D., CIHLÁŘ, D., NOVOTNÝ, F., PYŠNÝ, L. Jak psát závěrečné práce na KTVS PF UJEP. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, 2012. ISBN 978-80-741-4473-8.

SIGMUND, E.; LOKVENCOVÁ, P.; SIGMUNDOVÁ, D. Vztahy mezi pohybovou aktivitou a inaktivitou rodičů a jejich 8-13letých dětí; Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci Tělesná kultura, 2008.

SUCHOMEL, A. Tělesné nezdatné děti školního věku. 1st ed. Liberec: Technická univerzita, 2006. ISBN 80-737-2140-6.

Týká se praxe No
Enclosed appendices -
Appendices bound in thesis graphs, schemes, tables
Taken from the library Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record -
Defence procedure record file

Jan Evangelista Purkyně University in Ústí nad Labem

  • web UJEP
  • Structure
  • Official board UJEP
  • Important documents
  • Procurement

Study

  • Academic year schedule
  • Information for Applicants
  • Without barriers
  • STAG Introduction, terms
  • Study departement
  • University of the Third Age
  • Alumni Club
  • Lifelong learning

Research and Development

  • Projects
  • Centrum Development and Project Service
  • Technology Transfer Centre
  • Publications
  • RUV - artistic activity

Other

  • Kalednar events
  • Advice and guidance